Liisa Ihmemaassa

Runoja, riimejä ja ilmiöitä.

Tuttu YouTubesta

Fazerin TuttiFrutti-kesäkampanjan keulahahmona komeilee hassu japanilainen (koskapa japanilaiset eivät olisi hassuja) Junji Koyama, joka on tuttu youtubesta. Junji musisoi vihanneksista ja hedelmistä itse tekemillään soittimilla ja kerännyt omallakin tuotannollaan YouTubessa suuren ylöisön. Fazerin karkkikampanjassa Junji soittaa esimerkiksi Maijalla oli karitsan. Ananaksella.

Oivaltava veto modernisoida vanha kunnon ”tuttu TV:stä” -slogan.  Maanantaina näin bussissa Fazerin tarramainoksen, jossa Junji komeili soittimensa kanssa ja kuvaa koristi tähdenmuotoinen ”Tuttu YouTubesta” -teksti. Nostan siis hattua idealle ja myönnän, että minulle Junji oli vasta tuttu TV:stä.

Kampanjaan kuuluu youtuben, internetin, telkkarin ja ulkomainon lisäksi mobiilimainontaa ja iPhone-sovellus, jolla voi itse kokeilla hedelmien soittamista puhelimella. Olisi kiinnostavaa tietää paljonko näillä keinoilla myydään karkkeja. Ja mitä keksitään seuraaksi. Tässä Junji Koyama YouTubesta hei —

TuttFrutti-Ananassoitin, lähde: Fazer

TuttFrutti-Ananassoitin, lähde: Fazer

Single Post Navigation

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggaajaa tykkää tästä: